środa, 12 sierpnia 2015

Sprzątanie półek czyli Tuśka rozdaje książki #1

Tuśka sprząta na półkach. Cud, bo sprzątać nie lubię. 

Znalazło się kilka książek, do których już nie wrócę, a może Wy chcielibyście przeczytać.

Książki wszystkie w języku angielskim, więc jeśli ktoś się uczy angielskiego i lubi tzw. chick lit może połączyć przyjemne z pożytecznym, Coben sztuk jedna też się znalazł.

Jeśli macie ochotę, to proszę o pomoc w delikatnym przetrzebieniu mojego regału.

 

Zasady:


1. Organizatorem "sprzątania" jest właściciel bloga Cuddle up with a good book.

2. Książki wysyłam na terenie Polski, na mój koszt.

3. Warunkiem uczestnictwa jest przesłanie zgłoszenia w komentarzach pod postem,  zawierającego informację jaką książkę chcielibyście otrzymać wraz z podaniem adresu mailowego.

3. Sprzątanie trwa od dzisiaj do 16 sierpnia 2015 r. (do godziny 23:59)

4. Sponsorem nagród jest organizator.

5. Wygrywają trzy osoby. Zwycięzcy zostaną wyłonieni drogą losowania.

6. Wyniki pojawią się w ciągu 3 dni od zakończenia, najpóźniej do 19 sierpnia do godz 23:00

7. Nie wymagam obserwowania bloga, ale sprawicie mi tym wielką przyjemność.

 



Lista książek:

Sophie Kinsella; The Undomestic Goddess

Jill Mansell: Head over heals 

Harlan Coben: Play Dead

 Serdecznie zapraszam.

  

 

 

6 komentarzy:

  1. Również podzielam Twoją pasję do czytania. Najchętniej przeczytałabym Harlan Coben: Play Dead. Mam nadzieję, że będę mogą pomóc Ci w sprzątaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również się zgłaszam. Wybieram książkę Harlana Cobena :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie sprzątanie to ja lubię, chętnie pomogę z Sophie Kinsella; The Undomestic Goddess :-)
    dominika.nawidelcu@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat skończyłam czytać "Sputnik Sweetheart" Murakamiego i chętnie pochłonęłabym jeszcze jedną książkę po angielsku - myślę, że "The Undomestic Goddess" będzie dobrym wyborem. :) b8kfinity@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dam szansę innym ;) Jeszcze nie czytałam książek po angielsku, a stoją u mnie na półce.
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł.wybieram Head over hills. mariolena92@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...