sobota, 5 grudnia 2015

Tolkienowski Tag Książkowy #4






Zapraszam na Tolkienowski Tag książkowy, do którego wykonania zaprosiła mnie Mirya 91



Drużyna pierścienia, czyli ulubiona książkowa paczka przyjaciół




Pierścień, czyli ulubiona książka o władzy 



Nazgul, czyli książka która wzbudziła we mnie strach



Bilbo Baggins, czyli książka która nieoczekiwanie wkradła się do mojego serca

Sam Gamgee, czyli bohater który mógłby zostać moim przyjacielem




Eowina i Faramir, czyli ulubiona książkowa para
Sherlock i Watson



Gandalf, czyli ulubiony pisarz-czarodziej
Ignacy Karpowicz
www.krakow.pl

Sauron, czyli znienawidzona książkowa postać
Patrick Bateman


Gollum, czyli bohater książki, któremu współczuję
Mark Watney

Hobbiton, czyli moja książkowa ojczyzna 


Kto TAGu jeszcze nie wykonywał, niech się czuje zaproszony do zabawy.


14 komentarzy:

  1. Ciekawy TAG ;) Nie czytałam Tolkiena (Co za wstyd!), ale mam zamiar w najbliższym czasie się przełamać i przeczytać! Pozdrawiam serdecznie <3
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie wstyd, bo ja też Tolkiena nie czytałam :), miałam jedno podejście w liceum, ale poległam, planuje przeczytać coś w 2016 roku.

      Usuń
  2. Świetny TAG, takiego jeszcze nie widziałem. Ja czytałem Hobita, ponieważ był moją lekturą, ale po żmudnie przeczytanych osiemdziesięciu stronach nie dałem rady czytać więcej.

    Zapraszam do siebie, na recenzję dwóch części "Francuskiego Szyku!", gdzie jedną masz szansę wygrać, jeśli do dziś do końca dnia odpowiesz na jedno pytanie. Więcej informacji w nowym poście.
    http://gabriel-data.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do Hobbita się przymierzam. Dziękuję za zaproszenie

      Usuń
  3. Świetny Tag, już kiedyś widziałam go u kogoś. Może go wykonam, nie wiem :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do wykonania TAGu, ja świetnie się przy tym bawiłam

      Usuń
  4. Ciekawe pytania, jak też odpowiedzi :) Tolkiena czytałam. Miło wspominam też książkę "Marsjanin".

    OdpowiedzUsuń
  5. Sońka interesuje mnie już od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bateman jeży włoski na karku. Tak samo ten filmowy, choć przyznam, że fabuła sama w sobie jest mocno intrygująca.

    Erna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na film się nie zdecyduję, widziałam trailer i wystarczy.

      Usuń
  7. 29 year old Software Consultant Aurelie Rand, hailing from La Prairie enjoys watching movies like The End of the Tour and Stone skipping. Took a trip to Madriu-Perafita-Claror Valley and drives a Ferrari 250 GT LWB California Competizione Spider. odwiedz strone tutaj

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...